Hledáte novou výzvu? Těšíme se na Váš zájem!

 

Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Zlín

Hlavní náplň práce:

  • aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
     

Předpoklady:     

  • praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
  • silná orientace na prodej, tah na branku
  • velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení  
  • výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
  • týmový hráč
  • aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni => nutná komunikace s centrálou v Rakousku)
     

Nabízíme:     

  • stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 140 let
  • konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
  • dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
  • pružnou pracovní dobu
  • vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
  • plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy

 

Prosíme o zaslání životopisu v ČJ a v NJ či AJ.
Filiálka Zlín
Osvoboditelů 91
760 01 Zlín


Kontaktní osoba:
Ing. Jan Zatloukal   
Vedoucí filiálky
+420 577 054 510
+420 724 109 188
jan.zatloukal@oberbank.cz

 

Asistentka / Asistent ve skupině firemních zákazníků - filiálka České Budějovice

Čím se budete především zabývat:

  • přispívat k pozitivní atmosféře na filiálce
  • podílet se v rámci týmu na plnění administrativních úkolů
  • pomáhat klientům s jednoduchými bankovními operacemi
  • vést sekretariát filiálky

 

Co můžete naplno využít:

  • středoškolské či vyšší vzdělání obchodně-ekonomického směru
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • přirozenou komunikativnost
  • oblibu pestré pracovní náplně
  • dobrou znalost němčiny (nebo angličtiny)

 

Co můžete čekat od nás:

  • budete součástí malého spolupracujícího týmu
  • pomůžeme vám naučit se, co budete pořebovat pro to cítit se na pozici dobře
  • podpoříme vás, pokud se budete chtít dále odborně rozvíjet
  • řadu zaměstnaneckých výhod

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme:

Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka České Budějovice

nám. Přemysla Otakara II. 6/3

370 01 České Budějovice

 

Kontaktní osoba:
František Nečas
vedoucí filiálky
+ 420 / 721 206 147
frantisek.necas@oberbank.cz

 

 

Tipy k žádosti o místo

  1. V motivačním dopise vyzdvihněte svou osobu a váš zájem o práci v Oberbank. Motivační dopis je nejosobnější dokument a obvykle první věc, kterou si posuzující osoba přečte.
     
  2. Důkladně se připravte na přijímací pohovor. Ukažte svůj zájem o Oberbank – rádi odpovíme na vaše dotazy týkající se společnosti.