Volné pracovní pozice
Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i soukromé zákazníky nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.
Pracovník centrálního poštovního uzlu a organizační podpory - České Budějovice
Čím se budete především zabývat:
- obsluhou centrálního poštovního uzlu (interní a externí pošta, datová schránka)
- různými organizačními činnostmi dle potřeby
Co můžete naplno využít:
- středoškolské vzdělání
- příjemné a pozitivní vystupování
- připravenost učit se novým věcem
- aktivní přístup
- dobré komunikační schopnosti
- znalost německého jazyka
Co můžete čekat od nás:
- budete součástí malého spolupracujícího teamu
- pomůžeme vám naučit se, co budete potřebovat pro danou pozici
- práci na plný úvazek
- zajímavé finanční ohodnocení
- řadu zaměstnaneckých výhod
Zaujali jsme vás ? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Vnitřní provoz České Budějovice
Holečkova ul. 2649/7
370 04 České Budějovice
Kontaktní osoba:
Ing. Martin Tůma
+420 724 720 031
martin.tuma@oberbank.cz
Servisní poradkyně / Servisní poradce - Filiálka České Budějovice (nám. Přemysla Otakara II.)
Čím se budete především zabývat:
- přispívat k pozitivní atmosféře na filiálce
- komunikovat s klienty a neklienty na přepážce banky
- pomáhat klientům s jednoduchými bankovními operacemi
- pracovat s hotovostí na pokladně
Co můžete naplno využít:
- (třeba i čerstvé) středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
- příjemné a pozitivní vystupování
- přirozenou komunikativnost
- znalost němčiny nebo angličtiny
Co můžete čekat od nás:
- budete součástí malého spolupracujícího týmu
- pomůžeme vám naučit se základní bankovní řemeslo
- podpoříme vás, pokud se budete chtít dále odborně nebo kariérně rozvíjet
- odměňování spjaté s vaším růstem a řadu zaměstnaneckých výhod
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka České Budějovice
Nám. Přemysla Otakara II. 6/3
370 01 České Budějovice
Kontaktní osoba:
Markéta Motzová
zástupce vedoucího filiálky
+ 420 / 602 185 984
marketa.motzova@oberbank.cz
Servisní poradkyně / Servisní poradce - filiálka Praha
Co očekáváme od Vás:
- týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
- komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost
- aktivní přístup při zajištění jednoduchých bankovních operací, základního servisu klienta
- zodpovědnou práci s nákladním s hotovostí, vč. pokladny (zkouška ČNB výhodou)
Co můžete naplno využít:
- (třeba i čerstvé) středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
- příjemné a pozitivní vystupování
- obchodní dovednosti
- znalost němčiny nebo angličtiny
Co můžete očekávat od nás:
- aktivní podporu menšího pobočkového týmu
- rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
- seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonem
- řadu zaměstnaneckých výhod
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Praha
nám I.P.Pavlova 5
12000 Praha 2
Kontaktní osoba:
Mgr. Hana Zachovalová
vedoucí oddělení pro privátní klientelu
+420 / 606 / 076 476
hana.zachovalova@oberbank.cz
Servisní poradkyně / Servisní poradce - filiálka Ústí nad Labem
Co očekáváme od Vás:
- týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
- komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost
- aktivní přístup při zajištění jednoduchých bankovních operací, základního servisu klienta
- zodpovědnou práci s nákladním s hotovostí, vč. pokladny (zkouška ČNB výhodou)
Co můžete naplno využít:
- (třeba i čerstvé) středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
- příjemné a pozitivní vystupování
- obchodní dovednosti
- znalost němčiny nebo angličtiny
Co můžete očekávat od nás:
- aktivní podporu menšího pobočkového týmu
- rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
- seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonem
- řadu zaměstnaneckých výhod
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Ústí nad Labem
Hrnčířská 4
40001 Ústí nad Labem
Kontaktní osoba:
Iva Roubíčková
vedoucí filiálky
+420 / 724 718 121
iva.roubickova@oberbank.cz
Privátní poradkyně / Privátní poradce - filiálka Praha
Co očekáváme od Vás:
- týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
- komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost
- proaktivní získávání a zpracování spotřebitelských, především hypotečních úvěrů
Váš profil:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
- příjemné a pozitivní vystupování
- obchodní dovednosti, praxe v oboru je výhodou
- dobrá znalost němčiny nebo angličtiny
Co můžete očekávat od nás:
- aktivní podporu menšího pobočkového týmu
- rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
- seriózní odměnu a individuální bonus spojený s obchodním výkonem
- řadu zaměstnaneckých výhod
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Praha
nám I.P.Pavlova 5
12000 Praha 2
Kontaktní osoba:
Mgr. Hana Zachovalová
vedoucí oddělení pro privátní klientelu
+420 / 606 / 076 476
hana.zachovalova@oberbank.cz
Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Hradec Králové
Hlavní náplň práce:
- Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
- Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
- Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
- Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
- Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
- Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Předpoklady:
- praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
- silná orientace na prodej, tah na branku
- velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení
- výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
- týmový hráč
- aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni)
Nabízíme:
- stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 150 let
- konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
- dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
- pružnou pracovní dobu
- vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
- plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Hradec Králové
Gočárova tř. 1096
50002 Hradec Králové
Kontaktní osoba:
Ing. Jan Kolář
Vedoucí filiálky
+ 420 / 495 / 2799 - 10
jan.kolar@oberbank.cz
Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Praha 7/Holešovice
Hlavní náplň práce:
- Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
- Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
- Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
- Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
- Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
- Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Předpoklady:
- praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
- silná orientace na prodej, tah na branku
- velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení
- výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
- týmový hráč
- aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni)
Nabízíme:
- stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 150 let
- konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
- dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
- pružnou pracovní dobu
- vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
- plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Praha 7 - Holešovice
Dukelských hrdinů č.407/26
17000 Praha 7 - Holešovice
Kontaktní osoba:
Ing. Renata Filipová
Vedoucí filiálky
+ 420 / 266 / 0079 - 10
renata.filipova@oberbank.cz
Firemní poradkyně junior / Firemní poradce junior - Filiálka České Budějovice (nám. Přemysla Otakara II.
Čím se budete především zabývat:
komunikovat, navazovat a rozvíjet obchodní vztahy s firmami - klienty i neklienty banky
tvořit řešení v oblasti financování, platebního styku či zhodnocování volných zdrojů
Co můžete naplno využít:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
- příjemné a pozitivní vystupování
- přirozenou komunikativnost
- velmi dobrou znalost němčiny
Co můžete čekat od nás:
- budete součástí malého spolupracujícího týmu
- pomůžeme vám naučit se v rámci Trainee programu, co budete potřebovat pro to být na pozici úspěšní
- podpoříme vás, pokud se budete chtít dále odborně nebo kariérně rozvíjet
- odměňování spjaté s vaším růstem a obchodním výkonem
- řadu zaměstnaneckých výhod
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka České Budějovice
Nám. Přemysla Otakara II. 6/3
370 01 České Budějovice
Kontaktní osoba:
František Nečas
vedoucí filiálky
+ 420 / 721 206 147
frantisek.necas@oberbank.cz
Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Písek
Hlavní náplň práce:
- Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
- Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
- Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
- Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
- Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
- Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Předpoklady:
- praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
- silná orientace na prodej, tah na branku
- velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení
- výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
- týmový hráč
- aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni)
Nabízíme:
- stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 150 let
- konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
- dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
- pružnou pracovní dobu
- vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
- plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy
Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.
Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Písek
Budovcova 2530
39701 Písek
Kontaktní osoba:
Ing. Leoš Fejt
Vedoucí filiálky
+ 420 / 728 165 829
leos.fejt@oberbank.cz
Trainee program pro firemní bankovnictví
Datum nástupu: od 01.01.2020
Místo
- Brno
jste flexibilní, co se týká místa výkonu práce v oblastech: Brno-Zlín-Olomouc-Jihlava - Praha
jste flexibilní, co se týká místa výkonu práce v oblastech: Praha-Kladno
Náš společný cíl:
Získání kvalifikace pro profesionální poradenství pro firemní klientelu.
Vaše nejdůležitější úkoly
- absolvujete školící program v trvání 12 měsíců, který zahrnuje training on the job, strukturovaný učební a vzdělávací program, základy osobního rozvoje a péči zkušených školitelů
- v návaznosti na školící program převezmete odpovědný úkol zejména v oblasti poradenství pro obchodní klienty
Váš profil
- máte ukončené ekonomické nebo právnické bakalářské nebo magisterské studium
- ideálně jste již absolvoval praxi v oblasti poskytování finančních služeb nebo vzdělání jako bankovní úředník
- máte velký zájem o finanční témata a finanční trhy
- jednáte proobchodně a proklientsky a vymýšlíte řešení
- jednáte iniciativně a máte dobré vyjednávací schopnosti
- jste komunikačně zdatný a rád pracujete v týmu
- jste flexibilní, co se týká místa výkonu práce v oblastech: Brno-Zlín-Olomouc-Jihlava
Naše nabídka
Nabízíme kariérní start s perspektivou a atraktivním finančním ohodnocením!
Minimální měsíční mzda činí 38 tis. Kč hrubého. Skutečná výše však závisí na Vašem vzdělání, profesní praxi a pracovních výkonech. Kromě toho nabízíme atraktivní sociální program a široké možnosti rozvoje.
Prosím pošlete CV na
renata.volejnikova@oberbank.cz
Těšíme se na Vaši žádost!
Tipy k žádosti o místo
- V motivačním dopise vyzdvihněte svou osobu a váš zájem o práci v Oberbank. Motivační dopis je nejosobnější dokument a obvykle první věc, kterou si posuzující osoba přečte.
- Důkladně se připravte na přijímací pohovor. Ukažte svůj zájem o Oberbank – rádi odpovíme na vaše dotazy týkající se společnosti.