Volné pracovní pozice - Oberbank

Nová nabídka pracovních míst

Pro naše filiálky průběžně hledáme motivované kolegyně a kolegy.

Iniciativní žádost o pracovní místo
Oberbank. Tak trochu jiná banka. Oberbank. Tak trochu jiná banka.

Zaměstnání u Oberbank AG

Tady naleznete aktuální nabídku pozic podle oboru a místa:

Právník / Právnička

Praha / České Budějovice

Náš společný cíl:

- budete pracovat v malém a přátelském kolektivu právníků - čeká vás různorodá a zajímavá práce v pobočce zahraniční banky - využijete cizí jazyky na denní bázi Co můžete očekávat od nás: - interní i externí vzdělávací akce - možnost dalšího profesního i osobnostního rozvoje - mzdové podmínky odpovídající Vašim schopnostem a zkušenostem, bonusy/prémie - 5 týdnů dovolené, zdravotní volno/sickdays, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, firemní rekreační zařízení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas a další

Vaše důležité úkoly:

  • poskytování právní podpory obchodním útvarům banky (zejména „first level support“ pro klientské poradce)
  • vyřizování dotazů z oblasti spotřebitelského práva (spotřebitelské úvěry)
  • vyřizování stížností a reklamací klientů ve složitějších případech
  • podílení se na tvorbě a úpravách smluvní dokumentace k produktům banky (úvěrové smlouvy, zajišťovací smlouvy, obchodní podmínky, aj.)
  • tvorba, úprava a aktualizace interních předpisů banky
  • monitoring evropské i české legislativy
  • poskytování právního poradenství vedení pobočky Česká republika v oblasti pracovního práva
Ukázat detail pozice

Poradce/Poradkyně pro privátní klienty

České Budějovice

Náš společný cíl:

•Poskytování poradenství, aktivní správa svěřeného portfolia klientů a jeho rozšiřování. •týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů •komunikativnost, zodpovědnost, loajálnost, serióznost Co můžete očekávat od nás: •aktivní podporu menšího pobočkového týmu •rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu •seriózní odměnu a individuální bonus spojený s obchodním výkonem •řadu zaměstnaneckých výhod

Vaše důležité úkoly:

  • proaktivní získávání a zpracování spotřebitelských, především hypotečních úvěrů
  • vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky
Ukázat detail pozice

Vedoucí filiálky – Praha 4

Praha

Náš společný cíl:

Ve Vaší pozici vedoucí/-ho filiálky budete řídit chod celé filiálky, jak privátní tak firemní obchod. Budete dál aktivně rozvíjet obchody a vytvářet předpoklady pro společné úspěchy ve Vašem tým

Vaše důležité úkoly:

  • Koncepce prodejních aktivit v privátních a firemních obchodech vč. odsouhlasení s Vaším týmem
  • Realizace obratu a plánovaných ukazatelů v rámci Vašich úkolů a zpětná komunikace s vedením obchodní oblasti
  • Organizování zaměstnanců filiálky a jejich proaktivní podpora v prodeji a jejich os. rozvoji
  • Vedení příkladem, interakce a komunikace při vedení zaměstnanců vč. individuální podpory
  • Aktivní péče o klienty a externí reprezentace banky
  • Průběžné sledování trhu se zaměřením na nové potenciální obchody
Ukázat detail pozice

Poradce/poradkyně pro privátní klientelu

Praha

Náš společný cíl:

Poskytování poradenství, aktivní správa svěřeného portfolia klientů a jeho rozšiřování. týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů komunikativnost, zodpovědnost, loajálnost, serióznost Co můžete očekávat od nás: aktivní podporu menšího pobočkového týmu rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu seriózní odměnu a individuální bonus spojený s obchodním výkonem řadu zaměstnaneckých výhod

Vaše důležité úkoly:

  • proaktivní získávání a zpracování spotřebitelských, především hypotečních úvěrů
  • vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky
Ukázat detail pozice

Poradce/poradkyně pro firemní klienty

Praha

Náš společný cíl:

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i privátní klienty nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Vaše důležité úkoly:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Ukázat detail pozice

Poradce/poradkyně pro firemní klienty

Písek

Náš společný cíl:

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i privátní klienty nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Vaše důležité úkoly:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Ukázat detail pozice

Servisní poradkyně / Servisní poradce

Praha

Náš společný cíl:

Co očekáváme od Vás: týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost Co můžete očekávat od nás: aktivní podporu menšího pobočkového týmu rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonemřadu zaměstnaneckých výhod

Vaše důležité úkoly:

  • aktivní přístup při zajištění jednoduchých bankovních operací, základního servisu klienta
  • zodpovědnou práci s nákladním s hotovostí, vč. pokladny (zkouška ČNB výhodou)
Ukázat detail pozice

SachbearbeiterIn Bestandsverwaltung (Teilzeit ca. 25 h/Woche)

Linz

Náš společný cíl:

Sie unterstützen die KollegInnen im Bereich Bestandsverwaltung.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie bearbeiten vertriebsseitige Aufträge und sind AnsprechpartnerIn für unsere KundenberaterInnen
  • Sie erstellen aufgrund von gesellschaftsrechtlichen oder sonstigen Änderungen neue Kundenunterlagen im Firmen- und Privatkundenbereich für den Vertrieb
  • Sie erfassen, prüfen und bereinigen systemseitig Datensätze
Ukázat detail pozice

Firmenkundenberatung

Fil. Wels

Náš společný cíl:

Sie betreuen unsere FirmenkundInnen im Segment Ein-Personen-Unternehmen, Freiberufler sowie Kleinbetriebe und akquirieren NeukundInnen.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie gestalten individuelle Kundenlösungen zu Finanzierungen, Zahlungsverkehr, Veranlagung, Risikoabsicherung und Versicherungsprodukten
  • Sie erkennen und nutzen Cross-Selling-Potenziale
  • Sie pflegen Ihr Netzwerk und repräsentieren die Oberbank nach außen
  • Sie beobachten laufend den regionalen Markt
Ukázat detail pozice

ServiceberaterIn

Fil. Kirchdorf

Náš společný cíl:

Sie sind AnsprechpartnerIn für unsere PrivatkundInnen.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie betreuen Ihre persönlich zugeordneten KundInnen und akquirieren NeukundInnen
  • Sie verkaufen aktiv unsere Oberbankprodukte und erkennen Cross-Selling-Potenziale
  • Sie unterstützen unsere KundInnen bei Anfragen im Kassa- und Servicebereich
  • Sie stehen unseren KundInnen bei Reklamationen lösungsorientiert zur Seite
Ukázat detail pozice

Teamleitung Digitalisierungs-Center

Linz

Náš společný cíl:

Sie leiten das Digitalisierungs-Center, tragen die Verantwortung für diesen Bereich und wirken an der Konzeption und am Aufbau der neuen Einheit mit.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie digitalisieren den Posteingang, die elektronische Verteilung und managen den Postausgang und die digitale Archivierung
  • Sie führen ein mehrköpfiges Team und sind zuständig für die laufende Durchführung von qualitätsoptimierenden Maßnahmen
  • Sie initiieren und koordinieren Prozess- und Effizienzverbesserungen und treiben die Digitalisierung weiter voran
  • Sie organisieren den Personaleinsatz und koordinieren die Arbeitsabläufe insbesondere bei Arbeitsspitzen
  • Sie sind in enger Abstimmung mit unseren GeschäftspartnerInnen, führen Tarif- und Produktverhandlungen und stellen Preisvergleiche an
  • Sie organisieren Wartungen, Reperaturen und Neuanschaffungen unserer Postmaschinen
  • Sie arbeiten in bereichsübergreifenden Projekten mit
Ukázat detail pozice

MitarbeiterIn im Kundenservicecenter (Teilzeit oder geringfügig)

Linz

Náš společný cíl:

Sie nehmen Gespräche an, geben Auskünfte und leiten externe sowie interne Anrufe weiter.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie vermitteln Telefonate für die Oberbank-Zentrale, sowie für unsere Tochtergesellschaften und Filialen
  • Sie holen benötigte Informationen von GesprächspartnerInnen ein, notieren Rückrufe und erstellen Telefonnotizen
  • Sie erteilen allgemeine Auskünfte an KundInnen und geben Hilfestellungen zu einfachen Anfragen
Ukázat detail pozice

Data Scientist (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Die 3 Banken-Generali Investment-Gesellschaft m.b.H. ist die gemeinsame Fondstochter der 3 Banken Gruppe (Oberbank AG, Bank für Tirol und Vorarlberg Aktiengesellschaft, BKS Bank AG) und der Generali Versicherung AG. Sie treiben die Weiterentwicklung des Datawarehouses der 3Banken-Generali Investment-Gesellschaft m.b.H. aktiv voran

Vaše důležité úkoly:

  • Sie arbeiten an Projekten mit und setzen Verbesserungen um
  • Sie erstellen individuelle Kundenreports
  • Sie sind für die Qualitätssicherung der eingesetzten Systeme sowie die Optimierung der bestehenden Routinen und Datenbankstrukturen verantwortlich
Ukázat detail pozice

Leitung Geschäftsstellenbetreuung Treasury & Handel

Linz

Náš společný cíl:

Sie und Ihr Team betreuen die Oberbank Geschäftsstellen und fungieren als Service- und Verkaufsunterstützungseinheit in allen Treasury Themen

Vaše důležité úkoly:

  • Erarbeitung von Unterlagen für Kundentermine und Unterstützung bei Bedarf Vorort in den Geschäftsstellen
  • Erstellung von Verkaufsförderungsaktionen und gemeinsames Monitoring mit der Gruppe
  • Erstellung von Marktberichten
  • Vortragstätigkeit bei internen und externen (Kunden-) Veranstaltungen
  • Weiterentwicklung der Prozesse in kundenbezogenen Treasury-Themen und Mitarbeit bei internen Projekten
  • Sie führen ein erfahrenes Team, denken unternehmerisch und kundenorientiert
  • Vorbildwirkung, Interaktion und Kommunikation in der Mitarbeiterführung inkl. individueller Förderung
  • Sie stehen unseren Auslandsmärkten auch in englischer Sprache als AnsprechpartnerIn zur Verfügung
Ukázat detail pozice

SachbearbeiterIn Leasing Vertragserstellung und -verwaltung

Linz

Náš společný cíl:

Sie bearbeiten und verwalten selbständig Leasingengagements in einem dynamischen Backoffice-Team.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie erstellen und kalkulieren Leasingangebote
  • Sie sind zuständig für die Erstellung von Leasingdokumenten sowie die Erstellung und Verwaltung von Sicherheitendokumenten
  • Sie betreuen bestehende Verträge während der Vertragslaufzeit und wickeln Leasingausläufer ab
Ukázat detail pozice

SachbearbeiterIn Datenqualitätsmanagement

Linz

Náš společný cíl:

Sie unterstützen die KollegInnen im Bereich Datenqualitätsmanagement.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie bearbeiten vertriebsseitige Aufträge und sichern die Datenqualität in unseren Systemen
  • Sie erfassen und bereinigen aufgrund diverser Projekte sämtliche Datenbestände in unseren Systemen
  • Sie wickeln die Vorarbeiten für bankrelevante Meldungen ab
  • Sie sind verantwortlich für die korrekte Darstellung der Unternehmensstrukturen unserer KundInnen und für die genaue Erfassung der erforderlichen Complianceunterlagen der Korrespondenzbanken in unseren Systemen
Ukázat detail pozice

Tipy k žádosti o místo

  1. V motivačním dopise vyzdvihněte svou osobu a váš zájem o práci v Oberbank. Motivační dopis je nejosobnější dokument a obvykle první věc, kterou si posuzující osoba přečte.
     
  2. Důkladně se připravte na přijímací pohovor. Ukažte svůj zájem o Oberbank – rádi odpovíme na vaše dotazy týkající se společnosti.