Security App - Oberbank

Oberbank Security App

Pohodlné a bezpečné potvrzení plateb s Oberbank Security App.

 

  • Bezpečně & jednoduše
  • Bez zadávání TAN-kódů
  • Více informací při potvrzování transakcí

 

Instalace Oberbank Security App

Vaše výhody

S aplikací Oberbank Security App probíhá schvalování transakcí ještě pohodlněji a bezpečněji. Zadanou transakci jednoduše potvrdíte v aplikaci Oberbank Security App. Po úspěšné autorizaci v aplikacie Oberbank Security je transakce dále zpracována.

 

Žádné TAN-kódy

Ruční zadávání TAN-kódů již není nutné. Kromě toho již nemůže dojít k opožděnému doručení SMS.

Více informací při schvalování

Při schvalování transakcí obdržíte v aplikaci Oberbank Security detailní platební informace. Znáte tedy ještě další podrobnosti toho, co schvalujete.

Jeden uživatel, více přístrojů

Aplikaci Oberbank Security App můžete používat na několika smartphonech / tabletech a jste tak při schvalování vždy flexibilní.

Několik uživatelů, jedna aplikace Oberbank Security App

Je možné, aby aplikaci Oberbank Security App používalo několik uživatelů. Pro každého uživatele může být definován samostatný přístupový PIN kód.

Předpoklady

Abyste mohli používat aplikaci Oberbank Security App, potřebujete přístup k internetovému bankovnictví Oberbank a účet u Oberbank.

Nemáte ještě účet u Oberbank? Sjednejte si ihned schůzku na nejbližší filiálce!

 

Aplikace pro Android

 

Smartphone s operačním systémem Android (min. 7.0)

stáhnout

Aplikace pro IOS

 

Smartphone s operačním systémem iOS (min. 12.4)

stáhnout

PC verze pro Windows

 

vhodné od Windows 8.1

stáhnout

PC verze pro MacOS

 

vhodné od MacOS 10.13

stáhnout

Jak bezpečná je aplikace Oberbank Security App?

Aplikace Oberbank Security App je zabezpečena dvoustupňovým ověřovacím procesem => 2FA – dvoufaktorová autentizace:     

 

  • Faktor vědění - Faktor Wissen  => něco, co víte: Aplikace Oberbank Security App je  zabezpečena volně volitelným PIN kódem.  
     
  • Faktor držení - Faktor Besitz  => něco, co vlastníte:  Aplikace Oberbank Security App je na Váš smartphone/tablet napojena pomocí různých přístrojových údajů a Vašeho uživatelského čísla.

 

Tyto dva na sobě nezávislé faktory společně tvoří dvoufaktorovou autentizaci v souladu s nařízením PSD2 (Payments Service Directive 2), RTS (Regulatory Technical Standards) a SCA (Strong Customer Authentication).

Časté dotazy

S jakými přístroji a operačními systémy můžu používat aplikaci Oberbank Security App?

Aplikace Oberbank Security App je přizpůsobena pro smartphony/tablety. Aplikaci můžete používat s následujícími operačními systémy:

iOS - od verze 12.4
Android - od verze 7.0

 

V nastavení přístroje si můžete ověřit, která verze iOS či Android je nainstalována ve Vašem smartphonu/tabletu.

 

Musím být klientem Oberbank, abych mohl aplikaci používat?

Zásadně je aplikace Oberbank Security App určena pro klienty, kteří používají internetové bankovnictví Oberbank a chtějí autorizovat transakce.  

 

K čemu potřebuje aplikace Oberbank Security App přístup na telefon?

Aplikace Oberbank Security App potřebuje při aktivaci informace ze statutu telefonu, aby se mohla spojit s uživatelem internetového bankovnictví.

 

Chcete použít nový smartphone/tablet pro autorizační metodu aplikace Oberbank Security App, máte ale ještě starý přístroj?

Stáhněte si aplikaci Oberbank Security App z App Store (IOS/Android) na Váš „nový“ přístroj a aktivujte ji DŘÍVE, než „starý“ přístroj zlikvidujete.
 
PŘED výměnou smartphonu:

  • V Klientském portálu Oberbank přejděte do části „Nastavení“ a přidejte nový přístroj do seznamu Vašich přístrojů. Zadejte název přístroje a Vaším „starým přístrojem“ povolte aktivaci nového přístroje. 
     
  • Naskenujte QR kód pro aktivaci „novým“ přístrojem. Nyní byl Váš „nový“ přístroj přidán do seznamu přístrojů a v „Nastavení“ můžete Váš „starý“ přístroj odebrat.

 

Alternativně si můžete vyžádat aktivační kód též na Servisní lince Klientského portálu Oberbank.
Servisní linka Klientského portálu Oberbank je v provozu v pracovní dny pondělí až pátek, 08:30 až 16:30 hodin na telefonním čísle: +420 387 717 153.

 

Ztratili jste smartphone/ tablet nebo Vám byl odcizen?

  • Pokud máte pro aplikaci Oberbank Security App aktivovaný pouze jeden přístroj, pak obdržíte nový aktivační kód pouze přes Servisní linku Klientského portálu Oberbank. Tato Servisní linka je v provozu v pracovní dny pondělí až pátek, 08:30 až 16:30 hodin na telefonním čísle:  +420 387 717 153.

    Poté co obdržíte aktivační kód, můžete v aplikaci Oberbank Security App ručně zadat číslo bankovnictví.

    Jakmile se objeví skener QR kódu, klikněte na tlačítko „manuálně“ a zadejte Vaše číslo bankovnictví včetně aktivačního kódu.

    Poté ještě zadejte Vaše osobní heslo a případně aktivujte otisk prstu.

    Spojení s Vaším „starým“ přístrojem musí být následně ručně deaktivováno přes „Nastavení“ v Klientském portálu Oberbank nebo v aplikaci Oberbank Security App.

 

  • Pokud máte pro aplikaci Oberbak Security App aktivováno více přístrojů než jeden a minimálně jeden přístroj ještě máte, můžete si nastavení přístroje provést samostatně.

    V Oberbank Klientském portálu přejděte do části „Nastavení“ a přidejte nový přístroj do seznamu Vašich přístrojů. Zadejte název přístroje a některým z Vašich „starých“ přístrojů povolte aktivaci nového přístroje.

    ""Novým"" přístrojem naskenujte QR kód pro aktivaci. Nyní byl Váš „nový“ přístroj přidán do seznamu přístrojů a v „Nastavení“ můžete Váš „ztracený/odcizený přístroj“ odebrat.
     

 

Alternativně si můžete vyžádat aktivační kód též na Servisní lince internetového bankovnictví Oberbank.
Servisní linka Klientského portálu Oberbank je v provozu v pracovní dny pondělí až pátek, 08:30 až 16:30  hodin na telefonním čísle: +420 387 717 153.

 

Může jeden uživatel užívat více smartphonů/tabletů?

Ano, aplikaci Oberbank Security App si můžete aktivovat na více přístrojích (smartphone, tablet).

 

Pro přidání nového přístroje přejděte v Oberbank Klientském portálu do části „Nastavení“ a přidejte nový přístroj do seznamu Vašich přístrojů.

 

Zadejte název přístroje a některým z Vašich „stávajících přístrojů“ povolte aktivaci nového přístroje.

 

""Novým"" přístrojem naskenujte QR kód pro aktivaci. Nyní byl Váš „nový“ přístroj přidán do seznamu přístrojů.

 

Alternativně můžete „nový“ přístroj přidat též v části nastavení v aplikaci Oberbank Security App.

 

Může jedna aplikace Oberbank Security App spravovat více uživatelů?

V jedné aplikaci Oberbank Security App může být registrováno více různých uživatelů internetového bankovnictví. Tyto přístupy jsou chráněny vždy vlastním PIN kódem. Každý uživatel k tomu musí mít ve svém internetovém bankovnictví aktivovanou autorizační metodu aplikace Oberbank Security App.

 

Pro uložení nového uživatele do aplikace Oberbank Security App zvolte v menu „Přidat uživatelské číslo“ a postupujte podle návodu.

 

Co musím udělat, pokud jsem zapomněl/a svůj PIN kód pro přístup k Oberbank Security App?

Pokud jste zapomněl/a svůj PIN kód pro přihlášení do aplikace Oberbank Security App, kontaktujte pro opětovnou aktivaci uživatele Servisní linku Klientského portálu Oberbank v pracovní dny pondělí až pátek, 08:30 až 16:30   hodin na telefonním čísle: +420 387 717 153.

 

Servisní linka Klientského portálu Oberbank

Máte otázky nebo potřebujete pomoci s Oberbank Secutity App?

 

+ 420 387 717 153    

 

po-pá: 8:30 – 16:30 hod. (v pracovních dnech)