Volné pracovní pozice - Oberbank
Pro naše filiálky průběžně hledáme motivované kolegyně a kolegy.

Nová nabídka pracovních míst

Pro naše filiálky průběžně hledáme motivované kolegyně a kolegy.

Oberbank. Tak trochu jiná banka. Oberbank. Tak trochu jiná banka.

Volné pracovní pozice

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i soukromé zákazníky nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Servisní poradkyně / Servisní poradce - Filiálka České Budějovice (nám. Přemysla Otakara II.)

Čím se budete především zabývat:

  • přispívat k pozitivní atmosféře na filiálce
  • komunikovat s klienty a neklienty na přepážce banky
  • pomáhat klientům s jednoduchými bankovními operacemi
  • pracovat s hotovostí na pokladně

 

Co můžete naplno využít:

  • (třeba i čerstvé) středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • přirozenou komunikativnost
  • znalost němčiny nebo angličtiny

 

Co můžete čekat od nás:

  • budete součástí malého spolupracujícího týmu
  • pomůžeme vám naučit se základní bankovní řemeslo
  • podpoříme vás, pokud se budete chtít dále odborně nebo kariérně rozvíjet
  • odměňování spjaté s vaším růstem a řadu zaměstnaneckých výhod

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.

 

Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka České Budějovice
Nám. Přemysla Otakara II. 6/3
370 01 České Budějovice


Kontaktní osoba:
Markéta Motzová
zástupce vedoucího filiálky
+ 420 / 602 185 984
marketa.motzova@oberbank.cz

 

Servisní poradkyně / Servisní poradce - filiálka Praha

Co očekáváme od Vás:

  • týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
  • komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i  neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost
  • aktivní přístup při zajištění jednoduchých bankovních operací, základního servisu klienta
  • zodpovědnou práci s nákladním s hotovostí, vč. pokladny (zkouška ČNB výhodou)


Co můžete naplno využít:

  • (třeba i čerstvé) středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • obchodní dovednosti
  • znalost němčiny nebo angličtiny

 

Co můžete očekávat od nás:

  • aktivní podporu menšího pobočkového týmu
  • rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
  • seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonem
  • řadu zaměstnaneckých výhod

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.


Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Praha
nám I.P.Pavlova 5
12000 Praha 2
 

Kontaktní osoba:
Mgr. Hana Zachovalová
vedoucí oddělení pro privátní klientelu
+420 / 606 / 076 476
hana.zachovalova@oberbank.cz

 

Servisní poradkyně / Servisní poradce - filiálka Ústí nad Labem

Co očekáváme od Vás:

  • týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
  • komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i  neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost
  • aktivní přístup při zajištění jednoduchých bankovních operací, základního servisu klienta
  • zodpovědnou práci s nákladním s hotovostí, vč. pokladny (zkouška ČNB výhodou)


Co můžete naplno využít:

  • (třeba i čerstvé) středoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • obchodní dovednosti
  • znalost němčiny nebo angličtiny

 

Co můžete očekávat od nás:

  • aktivní podporu menšího pobočkového týmu
  • rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
  • seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonem
  • řadu zaměstnaneckých výhod

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.


Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Ústí nad Labem
Hrnčířská 4
40001 Ústí nad Labem


Kontaktní osoba:
Iva Roubíčková
vedoucí filiálky
+420 / 724 718 121
iva.roubickova@oberbank.cz

 

Privátní poradkyně / Privátní poradce - filiálka Praha

Co očekáváme od Vás:

  • týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
  • komunikativnost, vlastní invenci při rozvíjení vztahů s klienty i  neklienty banky, zodpovědnost, loajálnost, serióznost
  • proaktivní získávání a zpracování spotřebitelských, především hypotečních úvěrů

 

Váš profil:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • obchodní dovednosti,  praxe v oboru je výhodou
  • dobrá znalost němčiny nebo angličtiny

 

Co můžete očekávat od nás:

  • aktivní podporu menšího pobočkového týmu
  • rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
  • seriózní odměnu a individuální bonus spojený s obchodním výkonem
  • řadu zaměstnaneckých výhod

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.

 

Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Praha
nám I.P.Pavlova 5
12000 Praha 2

Kontaktní osoba:
Mgr. Hana Zachovalová
vedoucí oddělení pro privátní klientelu
+420 / 606 / 076 476
hana.zachovalova@oberbank.cz

 

Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Hradec Králové

Hlavní náplň práce:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu

 

Předpoklady:     

  • praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
  • silná orientace na prodej, tah na branku
  • velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení  
  • výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
  • týmový hráč
  • aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni)

 

Nabízíme:     

  • stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 150 let
  • konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
  • dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
  • pružnou pracovní dobu
  • vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
  • plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy
     

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.

 

Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Hradec Králové
Gočárova tř. 1096
50002 Hradec Králové


Kontaktní osoba:
Ing. Jan Kolář  
Vedoucí filiálky
+ 420 / 495 / 2799 - 10
jan.kolar@oberbank.cz

 

Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Praha 7/Holešovice

Hlavní náplň práce:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu

 

Předpoklady:     

  • praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
  • silná orientace na prodej, tah na branku
  • velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení  
  • výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
  • týmový hráč
  • aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni)

Nabízíme:     

  • stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 150 let
  • konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
  • dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
  • pružnou pracovní dobu
  • vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
  • plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.

 

Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Praha 7 - Holešovice
Dukelských hrdinů č.407/26
17000 Praha 7 - Holešovice

 

Kontaktní osoba:
Ing. Renata Filipová  
Vedoucí filiálky
+ 420 / 266 / 0079 - 10
renata.filipova@oberbank.cz

 

Firemní poradkyně junior / Firemní poradce junior - Filiálka České Budějovice (nám. Přemysla Otakara II.

Čím se budete především zabývat:

komunikovat, navazovat a rozvíjet obchodní vztahy s firmami - klienty i neklienty banky
tvořit řešení v oblasti financování, platebního styku či zhodnocování volných zdrojů

 

Co můžete naplno využít:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání obchodně-ekonomického směru
  • příjemné a pozitivní vystupování
  • přirozenou komunikativnost
  • velmi dobrou znalost němčiny

 

Co můžete čekat od nás:

  • budete součástí malého spolupracujícího týmu
  • pomůžeme vám naučit se v rámci Trainee programu, co budete potřebovat pro to být na pozici úspěšní
  • podpoříme vás, pokud se budete chtít dále odborně nebo kariérně rozvíjet
  • odměňování spjaté s vaším růstem a obchodním výkonem
  • řadu zaměstnaneckých výhod

 

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.


Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka České Budějovice
Nám. Přemysla Otakara II. 6/3
370 01 České Budějovice


Kontaktní osoba:
František Nečas
vedoucí filiálky
+ 420 / 721 206 147
frantisek.necas@oberbank.cz

 

Poradce/poradkyně pro firemní klienty - filiálka Písek

Hlavní náplň práce:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu

Předpoklady:     

  • praxe v bankovnictví, leasingové společnosti, případně auditorské/poradenské firmě, s velmi dobrými kontakty na podnikatelské subjekty v regionu
  • silná orientace na prodej, tah na branku
  • velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení  
  • výrazné vyjednávací dovednosti a schopnost prosadit se
  • týmový hráč
  • aktivní znalost AJ nebo NJ (aspoň jeden z těchto jazyků na dobré úrovni)

 

Nabízíme:     

  • stabilní prostředí finanční instituce působící na trhu již více než 150 let
  • konkurenceschopné platové ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
  • dlouhodobou perspektivu v menším a tvůrčím kolektivu
  • pružnou pracovní dobu
  • vysoký stupeň samostatnosti a možnosti ovlivnit podobu a strukturu svého klientského portfolia
  • plochou organizační strukturu banky, krátké a rychlé rozhodovací procesy

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu nebo rovnou životopis a my se s vámi spojíme.

 

Oberbank AG pobočka Česká republika
Filiálka Písek
Budovcova 2530
39701 Písek

Kontaktní osoba:
Ing. Leoš Fejt  
Vedoucí filiálky
+ 420 / 728 165 829
leos.fejt@oberbank.cz

 

 

Trainee program pro firemní bankovnictví

Datum nástupu: od 01.01.2020

 

Místo

  • Brno
    jste flexibilní, co se týká místa výkonu práce v oblastech: Brno-Zlín-Olomouc-Jihlava
  • Praha
    jste flexibilní, co se týká místa výkonu práce v oblastech: Praha-Kladno

 

Náš společný cíl:
Získání kvalifikace pro profesionální poradenství pro firemní klientelu.


Vaše nejdůležitější úkoly

  • absolvujete školící program v trvání 12 měsíců, který zahrnuje training on the job, strukturovaný učební a vzdělávací program, základy osobního rozvoje a péči zkušených školitelů
  • v návaznosti na školící program převezmete odpovědný úkol zejména v oblasti poradenství pro obchodní klienty

 

Váš profil

  • máte ukončené ekonomické nebo právnické bakalářské nebo magisterské studium
  • ideálně jste již absolvoval praxi v oblasti poskytování finančních služeb nebo vzdělání jako bankovní úředník
  • máte velký zájem o finanční témata a finanční trhy  
  • jednáte proobchodně a proklientsky a vymýšlíte řešení  
  • jednáte iniciativně a máte dobré vyjednávací schopnosti
  • jste komunikačně zdatný a rád pracujete v týmu  
  • jste flexibilní, co se týká místa výkonu práce v oblastech: Brno-Zlín-Olomouc-Jihlava

 

Naše nabídka

Nabízíme kariérní start s perspektivou a atraktivním finančním ohodnocením!


Minimální měsíční mzda činí 38 tis. Kč hrubého. Skutečná výše však závisí na Vašem vzdělání, profesní praxi a pracovních výkonech. Kromě toho nabízíme atraktivní sociální program a široké možnosti rozvoje.

 

Prosím pošlete CV na
renata.volejnikova@oberbank.cz


Těšíme se na Vaši žádost!

Tipy k žádosti o místo

  1. V motivačním dopise vyzdvihněte svou osobu a váš zájem o práci v Oberbank. Motivační dopis je nejosobnější dokument a obvykle první věc, kterou si posuzující osoba přečte.
     
  2. Důkladně se připravte na přijímací pohovor. Ukažte svůj zájem o Oberbank – rádi odpovíme na vaše dotazy týkající se společnosti.