Nová nabídka pracovních míst

Pro naše filiálky průběžně hledáme motivované kolegyně a kolegy.

Iniciativní žádost o pracovní místo

Zaměstnání u Oberbank AG

Tady naleznete aktuální nabídku pozic podle oboru a místa:

Poradce/poradkyně pro firemní klienty

Kladno

Náš společný cíl:

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i privátní klienty nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Vaše důležité úkoly:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Ukázat detail pozice

Specialista oddělení Účtárna, výkaznictví, controlling a personální agenda

České Budějovice

Náš společný cíl:

Co očekáváme od Vás: • základní znalost NJ • znalost práce v prostředí SAP výhodou • min. středoškolské vzdělání • týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů • velmi dobré komunikační schopnosti, snaha hledat řešení, důvěryhodnost Co můžete očekávat od nás: • aktivní podporu menšího týmu • rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu • seriózní odměnu a individuální bonus spojený s Vaším výkonem • řadu zaměstnaneckých výhod

Vaše důležité úkoly:

  • zpracování a účtování faktur
  • evidence a účtování majetku
  • aktivní zapojení do auditů a ročních závěrek
  • příprava podkladů pro daňová přiznání
  • aktivní účast v projektech ve výše uvedených oblastech
  • možnost dalšího zapojení do oblasti mezd, výkaznictví a reportingu banky
Ukázat detail pozice

Vedoucí filiálky

Brno

Náš společný cíl:

Jako vedoucí pobočky spravujete a řídíte celou pobočku, a to jak v oblasti privátních, tak také firemních klientů. Aktivně rozvíjíte tyto obchodní oblasti a vytváříte se svým támem základ pro společné úspěchy.

Vaše důležité úkoly:

  • Koncepce prodejních aktivit v privátních a firemních obchodech vč. odsouhlasení s Vaším týmem
  • Realizace cílů v obratu a rozpočtu v rámci Vaší oblasti odpovědnosti a komunikace s vedením GB
  • Organizování zaměstnanců filiálky a jejich proaktivní podpora v prodeji a jejich os. rozvoji
  • Být příkladem, interakce a komunikace ve vedení spolupracovníků, včetně individuální podpory
  • Aktivní péče o klienty a externí reprezentace banky
  • Průběžné sledování trhu se zaměřením na nové potenciální obchody
Ukázat detail pozice

Právník / Právnička

České Budějovice

Náš společný cíl:

budete pracovat v malém a přátelském kolektivu právníků čeká vás různorodá a zajímavá práce v pobočce zahraniční banky využijete cizí jazyky na denní bázi Co můžete očekávat od nás: interní i externí vzdělávací akce možnost dalšího profesního i osobnostního rozvoje mzdové podmínky odpovídající Vašim schopnostem a zkušenostem, bonusy/prémie 5 týdnů dovolené, zdravotní volno/sickdays, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, firemní rekreační zařízení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas a další

Vaše důležité úkoly:

  • poskytování právní podpory obchodním útvarům banky (zejména „first level support“ pro klientské poradce)
  • vyřizování dotazů z oblasti spotřebitelského práva (spotřebitelské úvěry)
  • vyřizování stížností a reklamací klientů ve složitějších případech
  • podílení se na tvorbě a úpravách smluvní dokumentace k produktům banky (úvěrové smlouvy, zajišťovací smlouvy, obchodní podmínky, aj.)
  • tvorba, úprava a aktualizace interních předpisů banky
  • monitoring evropské i české legislativy
  • poskytování právního poradenství vedení pobočky Česká republika v oblasti pracovního práva
Ukázat detail pozice

Poradce/poradkyně pro firemní klienty

České Budějovic

Náš společný cíl:

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i privátní klienty nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Vaše důležité úkoly:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Ukázat detail pozice

Poradce/poradkyně pro firemní klienty

Praha

Náš společný cíl:

Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i privátní klienty nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Vaše důležité úkoly:

  • Aktivní a komplexní obsluha svěřeného portfolia firemních klientů s důrazem na akvizici nových firemních klientů
  • Budování vztahů s klienty a schopnost generování nových obchodů se zodpovědností za objemy/výnosy/riziko v souladu s aktuální obchodní politikou banky
  • Tvorba individuálních řešení pro klienty v oblasti financování, platebního styku, depozit a dalších, v daném klientském segmentu obvyklých produktů
  • Schopnost rozpoznat a využít potenciál v oblasti cross-sellingu
  • Udržování vztahů s potenciálními klienty v daném segmentu a reprezentace banky navenek
  • Průběžný monitoring regionálního trhu v daném klientském segmentu
Ukázat detail pozice

MitarbeiterIn Immobilienbewertung

Linz

Náš společný cíl:

Sie erstellen interne Bewertungen für Wohn- und Gewerbeimmobilien.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie erstellen bankinterne Verkehrswertgutachten für Wohn- und Gewerbeimmobilien in Österreich
  • Sie überprüfen indikative Marktwerte auf deren Richtigkeit
  • Sie plausibilisieren externe und interne Gutachten
  • Sie beobachten laufend die Marktentwicklungen und die Trends am Immobilienmarkt
  • Sie beraten interne Fachbereiche hinsichtlich Immobilienbewertungen
  • Sie halten interne Schulungen ab
Ukázat detail pozice

Sachbearbeiter Vertragserstellung und -verwaltung Leasing (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Sie sind Teil eines dynamischen Backoffice-Teams und bearbeiten selbstständig Leasingengagements. Freuen Sie sich auf ein abwechslungsreiches und interessantes Aufgabengebiet in der Oberbank Service GmbH - einer 100%igen Tochtergesellschaft der Oberbank AG!

Vaše důležité úkoly:

  • Sie erstellen und bearbeiten Vertragsunterlagen
  • Sie setzen Vertragsänderungen während der Laufzeit um und wickeln Leasingausläufer ab
  • Sie sind Ansprechperson für interne sowie externe Kundenanfragen und bearbeiten diese
Ukázat detail pozice

Jurist Geldwäsche-Compliance (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Wir erweitern unser Team Geldwäsche-Compliance und suchen eine verantwortungsvolle Persönlichkeit, die gemeinsam mit dem Team für die Erfüllung der Sorgfaltspflichten nach den geltenden relevanten gesetzlichen Regularien (Finanzmarkt-Geldwäschegesetz, EU-Verordnungen, etc.) sorgt. Sie sind zentrale Ansprechperson für alle Themen der Geldwäsche-Prävention im Konzern und sind bestrebt, einen Beitrag zur Weiterentwicklung in diesem Bereich zu leisten.

Vaše důležité úkoly:

  • Interne Umsetzung der gesetzlichen Anforderungen in der Geldwäscheprävention und aus Sanktionsregimen
  • Kenntnis der herrschenden Verwaltungspraxis sowie der relevanten Gesetzeslage und entsprechende Anwendung dieser
  • Kontakt mit Behörden sowie ParteienvertreterInnen
  • Durchführung von Prüfungen, Bearbeitung von Auffälligkeiten sowie Erstellung von Verdachtsmeldungen
  • Fallweise Erarbeitung von gesetzeskonformen Lösungen für den Bereich Vertrieb
  • Abhalten von facheinschlägigen Schulungen für MitarbeiterInnen
  • Erstellung von Protokollen und Berichten
Ukázat detail pozice

Sachbearbeiter Abwicklung Factoring (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Abwicklung Factoring und Betreuung unserer Bestands- sowie NeukundInnen

Vaše důležité úkoly:

  • Sie sind AnsprechpartnerIn für unsere FirmenkundenberaterInnen um diese mit Ihrem Wissen im Bereich Abwicklung Factoring bestmöglich bei Entscheidungen zu unterstützen
  • Sie erstellen notwendige Vertrags- und Sicherheitenunterlagen und bereiten die Unterlagen für unsere KundInnen auf
  • Sie betreuen BestandskundInnen und sind erste Anlaufstelle bei Fragen zur täglichen Abwicklung
  • Sie betreiben das Debitorenmanagement und die wickeln die dazugehörige Buchhaltung ab
Ukázat detail pozice

Mitarbeiter Produktmanagement Retail-Banking (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Sie sind für das Aktiv- und Passivgeschäft zuständig und übernehmen die Verantwortung über den Produktbereich Finanzierung im Privatkundensegment/Retail-Banking für alle Oberbank Länder

Vaše důležité úkoly:

  • Sie wirken aktiv an der Entwicklung des Produkt- und Lösungsportfolio im Retail-Banking mit
  • Sie haben die Verantwortung für die zeitgerechte und planmäßige Umsetzung von Produkteinführungen
  • Sie prüfen vorhandene Produktlösungen und adaptieren diese auf rechtliche Anforderungen sowie auf neue Marktgegebenheiten
  • Sie sind für die laufende Produktbetreuung (Abwicklung von Zinsänderungen, Erstellung von Produktunterlagen,...) verantwortlich
  • Sie arbeiten im Aufbau und der Weiterentwicklung von digitalen Finanzierungsprodukten mit
  • Sie unterstützen unsere KundenberaterInnen bei fachlichen Fragen
  • Sie bereiten fachliche Informationen auf und präsentieren diese bei internen Ausbildungsveranstaltungen
Ukázat detail pozice

Jurist Rechtsgruppe (w/m/d)

Linz

Náš společný cíl:

Sie bearbeiten selbstständig notleidende Kreditengagements, vertreten die Oberbank vor Gerichten und Behörden und haben direkten Kontakt zu unseren KundInnen.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie prüfen und bearbeiten notleidende Kreditengagements in Zusammenarbeit mit unseren Anwälten
  • Sie führen Gespräche mit unseren KundInnen zur Neuregelung von Kreditverhältnissen
  • Sie vertreten die Oberbank vor Gericht und bei Behördenterminen
  • Sie warten KundInnen-/Evidenzdaten und holen relevante Informationen und Unterlagen ein
Ukázat detail pozice

Mitarbeiter Bilanzanalyse (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Sie analysieren und beurteilen in- und ausländischen KMUs sowie internationale Konzerne

Vaše důležité úkoly:

  • Sie erstellen Bilanzanalysen, analysieren Kundeninformationen und erfassen deren Daten
  • Sie sind verantwortlich für die Auftrags- und Qualitätskontrolle relevanter Kundendaten und die Sicherung der Datenqualität
  • Sie führen Bilanzratings durch und vertreten diese gegenüber unserem Vertrieb und unserem Risikomanagement
  • Sie unterstützen mit Ihrem fachspezifischen Know-how aktiv unsere VertriebsmitarbeiterInnen
  • Sie sind zuständig für die Abwicklung von Anfragen und Reklamationen
Ukázat detail pozice

Springer (m/w/d)

Wien und Umgebung

Náš společný cíl:

Sie sind AnsprechpartnerIn für unsere PrivatkundInnen.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie betreuen Ihre persönlich zugeordneten KundInnen und akquirieren NeukundInnen
  • Sie verkaufen aktiv unsere Oberbankprodukte und erkennen Cross-Selling-Potenziale
  • Sie unterstützen unsere KundInnen bei Anfragen im Kassa- und Servicebereich
  • Sie stehen unseren KundInnen bei Reklamationen lösungsorientiert zur Seite
Ukázat detail pozice

Spezialist Fondsbuchhaltung (m/w/d)

Linz

Náš společný cíl:

Sie unterstützen in unserer Gruppe Fondsverwaltung sind für die Verbuchung und Bestandsabstimmung von Vermögensgegenständen im Fondsbuchhaltungssystem verantwortlich

Vaše důležité úkoly:

  • Sie kontrollieren die Verbuchung der laufenden Geschäfte im Fondsbuchhaltungsprogramm
  • Sie stimmen regelmäßig Bargeld- und Wertpapierbestände gemäß den gesetzlichen Vorschriften ab und führen Handelskontrollen bei Wertpapiertransaktionen durch
  • Sie arbeiten bei den Jahresabschlüssen mit und sind AnsprechpartnerIn für WirtschaftsprüferInnen bei den Jahresabschluss-Prüfungen
  • Sie arbeiten in Projekten zur Implementierung und Weiterentwicklung von Produkten und Prozessen mit
  • Sie unterstützen bei der Weiterentwicklung unseres Buchungsprogrammes sowie bei der Umsetzung von regulatorischen Anforderungen und erstellen Fachkonzepte
Ukázat detail pozice

Serviceberater (m/w/d)

Stadt Salzburg

Náš společný cíl:

Sie sind AnsprechpartnerIn für unsere PrivatkundInnen.

Vaše důležité úkoly:

  • Sie betreuen Ihre persönlich zugeordneten KundInnen und akquirieren NeukundInnen
  • Sie verkaufen aktiv unsere Oberbankprodukte und erkennen Cross-Selling-Potenziale
  • Sie unterstützen unsere KundInnen bei Anfragen im Kassa- und Servicebereich
  • Sie stehen unseren KundInnen bei Reklamationen lösungsorientiert zur Seite
Ukázat detail pozice

Tipy k žádosti o místo

  1. V motivačním dopise vyzdvihněte svou osobu a váš zájem o práci v Oberbank. Motivační dopis je nejosobnější dokument a obvykle první věc, kterou si posuzující osoba přečte.
     
  2. Důkladně se připravte na přijímací pohovor. Ukažte svůj zájem o Oberbank – rádi odpovíme na vaše dotazy týkající se společnosti.