Oberbank Klientský portál - Oberbank

Klientský portál Oberbank

Vaše internetové bankovnictví* budoucnosti.

  • jednoduchá obsluha, moderní design a dostupnost 24 hodin denně
  • přizpůsobeno pro veškeré přístroje (počítač, tablet, smartphone)
  • bezpečná výměna informací a komunikace s bankou

 

Servisní linka Klientského portálu

Po - Pá: 8:30- 16:30 hodin (v pracovních dnech)
+ 420 387 717 153                                                                                                                                                                                                                                                                      EBSupport_CZ@oberbank.cz

 

Tato servisní linka vyřizuje též dotazy ohledně bezpečnosti platebních služeb.
* Předpokladem je přístup k internetovému bankovnictví a připojení na internet

Oberbank Klientský portál - Vaše internetové bankovnictví* budoucnosti.

Finance

Vyřizujte transakce pomocí několika málo kliknutí, spravujte své účty, karty, účty cenných papírů a další produkty na jednom místě a buďte v kontaktu se svým bankovním poradcem.

 

Úvodní stránka dle Vašich potřeb
Úvodní stránka je výchozím místem nového Klientského portálu Oberbank. Odtud můžete ovládat hlavní funkce internetového bankovnictví pomocí několika málo kliknutí, aniž byste při tom ztratili přehled. Vytvořte si individuální úvodní stránku zcela podle svých představ!

Formulář pro Vaše transakce

Na základě zadaných údajů (např. IBAN) klientský portál rozpozná, o jaký typ převodu se jedná: tuzemskou platbu, zahraniční platbu, vlastní platbu …

 

Vlastní označení produktů

Pro přehlednější rozlišení si vytvořte vlastní názvy účtů, např. „Účet výplata“ a „Účet domácnost“. Názvy můžete kdykoli změnit.

 

Intuitivní a jednoduchá obsluha

Provádějte platby pomocí Drag&Drop (uchopení&přetáhnutí) tak, že přetáhnete jeden účet na jiný. Formulář pro provedení transakce se následně otevře automaticky. Údaje, které systém zná (např. IBAN účtu příjemce), se vyplní samy.

 

Uložení kontaktů

Údaje o příjemcích, kterým často převádíte platby, si uložte do části ""Kontakty"". Později jednoduše zadáte první 2 znaky jména a Oberbank Klientský portál Vám automaticky nabídne Vaše příjemce. Po výběru příjemce je formulář vyplněn všemi známými údaji.

 

Elektronická schránka

Oberbank elektronická schránka je moderní alternativou k tradičním papírovým dokumentům.

Oberbank
Security App

Pohodlné a bezpečné potvrzení plateb s Oberbank Security App.

 

Časté otázky

Často kladené otázky k Oberbank Klientskému portálu.

 

XS2A interface (PSD2)

Here you will find information about the test possibilities of the XS2A interface.

 

Zabezpečení v Klientském portálu

Zabezpečení v Klientském portálu

Bezpečnost má na internetu a speciálně v internetovém bankovnictví tu nejvyšší prioritu.

 

Servisní linka Klientského portálu Oberbank

Máte otázky nebo potřebujete pomoci s Oberbank Secutity App?

 

+ 420 387 717 153    

 

po-pá: 8:30 – 16:30 hod. (v pracovních dnech)