Klientský portál Oberbank

Vaše internetové bankovnictví* budoucnosti.

  • jednoduchá obsluha, moderní design a dostupnost 24 hodin denně
  • přizpůsobeno pro veškeré přístroje (počítač, tablet, smartphone)
  • bezpečná výměna informací a komunikace s bankou

 

Online správa platební karty

 

Domluvte si schůzku

 

* Předpokladem je přístup k internetovému bankovnictví a připojení na internet

Nyní NOVĚ:

Aktualizace formuláře „Poznej svého klienta“ online

Od teď k tomu není potřeba osobně navštívit filiálku.

Přečíst návod

 

Potřebujete pomoci?

Klientský portál Oberbank ve 4 krocích

 

Servisní linka Klientského portálu

Po - Pá: 8:30- 16:30 hodin (v pracovních dnech)
+ 420 387 717 153
EBSupport_CZ@oberbank.cz

 

Podpora - Platební karty

Oberbank Maestro / Oberbank MasterCard

+ 420 495 800 111


Během otvírací doby se prosím obraťte na svou filiálku.

Úvodní stránka dle Vašich potřeb

Úvodní stránka je výchozím místem nového Klientského portálu Oberbank. Odtud můžete ovládat hlavní funkce internetového bankovnictví pomocí několika málo kliknutí, aniž byste při tom ztratili přehled. Vytvořte si individuální úvodní stránku zcela podle svých představ!
Úvodní stránka

 

Finance

Vyřizujte transakce pomocí několika málo kliknutí, spravujte své účty, a další produkty na jednom místě a buďte v kontaktu se svým bankovním poradcem.
Finance

Formulář pro Vaše transakce

Na základě zadaných údajů (např. IBAN) klientský portál rozpozná, o jaký typ převodu se jedná: tuzemskou platbu, zahraniční platbu, vlastní platbu …
Přehled příkazů
Příkaz k úhradě

 

Vlastní označení produktů

Pro přehlednější rozlišení si vytvořte vlastní názvy účtů, např. „Účet výplata“ a „Účet domácnost“. Názvy můžete kdykoli změnit.

 

Intuitivní a jednoduchá obsluha

Provádějte platby pomocí Drag&Drop (uchopení&přetáhnutí) tak, že přetáhnete jeden účet na jiný. Formulář pro provedení transakce se následně otevře automaticky. Údaje, které systém zná (např. IBAN účtu příjemce), se vyplní samy.

 

Uložení kontaktů

Údaje o příjemcích, kterým často převádíte platby, si uložte do části ""Kontakty"". Později jednoduše zadáte první dva znaky jména a Oberbank Klientský portál Vám automaticky nabídne Vaše příjemce. Po výběru příjemce je formulář vyplněn všemi známými údaji.

 

Blokace debetní karty

Rozhodněte se, zda chcete zablokovat svou debetní kartu nebo zda si chcete vyžádat kód PIN Vaší debetní karty online. Obojí je možné v Klientském portálu Oberbank (internetové bankovnictví).

 

Změna limitů debetní karty

Upravte si limity své debetní karty pro výběry z bankomatů a pro platby v terminálech podle svých individuálních potřeb.

 

Změňte si sami adresní a kontaktní údaje

Svou adresu a kontaktní údaje (s výjimkou státu Vašeho bydliště) můžete kdykoli změnit online v Klientském portálu Oberbank v části Nastavení. Změny pak můžete potvrdit prostřednictvím aplikace Oberbank Security. Pokud se změnil stát, kde máte adresu, obraťte se na svého poradce.

 

Aktualizovat formulář „Poznej svého klienta“

K aktualizaci Vašeho formuláře Poznej svého klienta již není nutná osobní návštěva filiálky. Pokud je potřeba aktualizovat Vaše údaje, obdržíte o tom informaci do Klientského portálu. Během několika málo minut zodpovíte všechny otázky a prostřednictvím Oberbank Security App potvrdíte správnost Vašeho zadání.

 

Elektronická poštovní schránka

Je moderní alternativou k tradičním papírovým dokumentům.

 

Oberbank Security App

Nový bezpečný postup, jak potvrzovat transakce v Oberbank.
 

Časté otázky

Často kladené otázky k Oberbank Klientskému portálu.

 

Servisní linka Klientského portálu Oberbank

Máte otázky nebo potřebujete pomoci s Oberbank Secutity App?

 

+ 420 387 717 153    

 

po-pá: 8:30 – 16:30 hod. (v pracovních dnech)

 

Zabezpečení v Klientském portálu

Bezpečnost má na internetu a speciálně v internetovém bankovnictví tu nejvyšší prioritu.

 

XS2A interface (PSD2)

Tady naleznete detailní informace o možnosti testu XS2A interface.